Raport o stanie Gminy
Przewodniczący Rady Miejskiej w Olsztynku informuje,
że na podstawie art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm. ) – podczas sesji Rady Miejskiej w Olsztynku, na której podejmowana będzie uchwała w sprawie udzielenia Burmistrzowi Olsztynka absolutorium rozpatrywany będzie Raport o stanie Gminy.
Nad Raportem o stanie Gminy przeprowadzona zostanie debata. W debacie mogą zabierać głos mieszkańcy miasta i gminy Olsztynek.
Spełnione muszą być jednak następujące warunki:
- mieszkaniec, który chce zabrać głos składa, w formie pisemnej, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Olsztynku zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób;
- zgłoszenie wraz z podpisami poparcia składa się w Biurze Rady Miejskiej, pok. Nr 12 w Urzędzie Miejskim w Olsztynku ( w godzinach 7.00 – 15. 00), najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony Raport o stanie Gminy,
- mieszkańcy dopuszczani są do głosu na sesji przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Olsztynku według kolejności zgłoszeń.
Głos w debacie może zabrać maksymalnie 15 mieszkańców.
W klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych oraz proponowany wzór zgłoszenia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Andrzej Wojda
- Szczegóły
- Krzysztof Miller
- Odsłony: 2151